Ridskolan

Anonym om Ridlektionen:
Hej! Hoppas det går bra med Ruts hov! Vilken ridskola går du på? Letar lite efter en bra ridskola, och när man läst din blogg så har du bara skrivit positiva saker om ridskolan :) Ha en fortsatt skön sommar, och hoppas du slipper fler myggbett nu ;)

Hej, jag rider hos Annika Johansson som ligger i Skyllberg :)
Riktigt mysig liten ridskola, privatägd. Jag har inget som helst negativt att säga om denna ridskola utan jag verkligen gillar den riktigt mycket.
Man får bra kontakt med stalltjejerna som är där och hjälper till och man får superbra kontakt med ridläraren Annika och det bästa av allt är att det är trygga hästar.
De har en hemsida www.stall-annika.se om du vill kika in där :)

Tack, jag hoppas också slippa mera myggbett ;), tycker nästan synd om mig med hela 5bett på hela sommaren... eller kanske inte, jag har otroligt tur i år :)

Ha en fortsatt skön sommar och början av hösten du med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0