Hos mig i hytten



Finns en del som undrar hur det ser ut i min lastbilshytt. Jättesvårt att ta bilder eftersom det blir så nära.
Men denna bild ovan är taget från där jag sitter. Datorn är något skit som cheferna kommit underfund med att vi ska ha att köra efter. Vi ska köra så ekonomiskt som möjligt för att spara pengar åt dem och då när vi kör så registrerar datorn hur vi kör kan man säga. Ska ligga så bra till som möjligt osv. Jäkla skit tycker jag, vad får vi utav det ? ingenting bara att de sparar pengar!
Under datorn sitter en annan liten "dator", det är till kylaggregatet, det styr vi inifrån hytten. Sedan har ni värmereglgae, stereon, mobiltelefon alla laddare osv.



Detta är en bild tagen när jag kliver in i hytten, ni ser förarstolen och längre bort passagerar stolen. Bakom stolarna har jag en säng och även ovan den sängen har jag en till säng, den är just nu uppfälld, men kan fällas ner vid behov och då har man även en stege så man tar sig upp =)

Så nu vet ni lite mera vad jag kör och hur det ser ut i min hytt =).

Kommentarer
Postat av: Mamman mitt i kaoset

Åhh, där ser man ut att kunna sitta och sova bra! ;) Skulle det funka ngn natt nästa vecka?

2011-02-04 @ 16:45:44
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0