ICA bilen



Detta ekipage kör jag ICA med måndag till torsdag. Här står jag inbackad på en av Icas portar, har lastat färdigt så ska bege mig hemåt. Bilen har rullat runt 13000mil, ingenting för en lastbil. Riktigt pigg, stark ch asskön att köra. Den är likadan som den jag kör volvo med, bara att den är lite äldre ;).



Här har ni matvaror för fulla muggar lastade och klara fär avfärd mot Göteborg. Som ni ser lastar jag dubbelt, först lastar jag där ni ser pallarna där uppe och trycker upp det i taket, sedan lastar jag burarna ni ser underst. Får med mig alltså dubbelt så mycket som vanliga släp, vilket är ett måste när man kör ICA, för det är mycket mat som ska ut, vi äter ju så förbaskat mycket.



Nytvättad och fin, helt underbart fin. Var riktigt underbar känsla att få köra den nytvättad, vet inte när jag körde en nytvättad bil senast. Åkeriet är inte så flitiga på att tvätta bilar, detta ekipage blev tvättat för att det var dyngskitigt invändigt och det måste hållas rent.



Blänker så fint min fina fina pärla.



Älskar dessa pemabilar. När jag körde för COOP så körde jag pemabilar då med, men lite äldre än denna, och dessa bilar jag körde då har vi lämnat tillbaka. Vi leasade bara dem när vi hade COOP körningarna, men vi blev som sagt av med de fina körningarna.



Hejdå nu ska Fia åka hem till Örebro igen med mitt fina ekipage =)

Kommentarer
Postat av: Mamman mitt i kaoset

Vilken fin bil du har!!! :) Har nu googlat lite med för att få reda på vad PEMA var för ngt. :)

2011-02-04 @ 16:45:01
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0