Nu tvättad lastbil



Jag har inte fått haft min ordinarie ICA lastbil på ett par dagar nu för i måndags gick kylaggregatet sönder och någon hade spillt någon gegga i hela ekipaget så det stank rutten fisk.. Inte direkt kul att lasta matvaror på ett sådant skitigt ekipage och man funderar på hur det är med bakterier och sådant när dte är så skitigt =(.
Men nu har de lagat kylagg och tvättat hela ekipaget, både invändigt och utvändigt så den är sååå fin =). Hela ekipaget är kritvitt, dock kommer den inte vara vit mer än några hundra meter ;)
Men invändigt kommer den vara superfin !

Jag längtar efter att få se den, ska ta lite kort om jag kommer ihåg kameran ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: ja det är väldigt retsamt :) Men jag såg något på fb om något med trynen, så det kanske är något med grisar! Mmmmm ja jag får ju reda på det på söndag :) Även om man är nyfiken ;)

2011-02-03 @ 20:38:32
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0