Volvo bilen



Ja dum överskrift kanske, för det är bara volvo lastbilar jag kör, men jag bilen jag kör när jag lastar upp Volvo på Powertrain i Köping är denna fina raring. Har bara gått strax över 5000 mil så den är inte ens inkörd, går som en klocka. Pigg som attan är den så riktigt rolig att köra.



Skitig som tusan, men i detta väder är det knappt lönt att tvätta dem, men skulle inte skada ändå, men åkeriet vill inte...




Detta är min utsikt när jag sitter och väntar på att de ska lasta, pallarna med plast som ni ser till vänster är växellådor, tunga som skrutt och det är nästan bara sådana som de lastar mig med, kan vara någon vanlig pall som ni ser till höger någon gång emellanåt.
Brukar få last på ca 28-32ton därifrån varje dag så det är lite vikt.



Utsikten från en annan vinkel, men detta är inget jag får med i lasten.

Trivs som fisken i vattnet med denna körning, lugn skön, inte alls långt att åka. Fin bil, gör ingenting bara öppnar dörrar, stänger dörrar och skriver fraktsedlar. Ganska så slött, jag vet, men skönt =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0