Volvo



Jag har alltid ända sedan jag började köra lastbil sagt att Scania ska det vara, men jag beredd på att erkänna att jag ändrat mig. Ända sedan jag fick chansen att köra Globetrotter så är jag kär. Ack vilka sköna bilar det är.



På Bengt´s har vi många bilar som går åt posten, de så kallade enaxliga dinkitoj bilarna ;-). De volvo bilarna avskyr jag, då är det bättre med Scania på de småbilarna.
Har kört lite Scania boggie bilar som vi har, visst de är helt okej. Men måste få säga att Volvos Globetrotter boggie bilarna är underbara. Jag är kär !!!
Vet knappt något negetivt med dem, eller jo att det är alldeles för mycket datateknik i dem som strular. Givare överallt som felsignalerar hela tiden.
Annars gillar jag hela comforten i dem.
Går stadigt som tusan och pigg som tusan är de och framförallt starka som oxar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Ja det var väldigt stort för henne :)

Ja såg att den skulle komma. Vad roligt, då har du nästan en kändis ;)

Nästa film blir nog Bilar 2. Trevlig kväll!

2011-02-19 @ 18:16:30
Postat av: Emma

Sv: Ja det var skönt att han kom hem, man blir ju orolig när det är så kallt och allt. På förra stället vi bodde så var han borta i 14 dagar exakt, då var jag orolig kan jag lova. Om det har hänt något vill man ju veta oh inte gå runt och vänta oh leta!

Ja dom hade nog superroligt med påsarna :)

2011-02-21 @ 08:05:39
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0