Blev ju bra till slut



Var in till jobbet och gick kursen i dubbel planat släp, hmm om man nu kan kalla det kurs. Tog ca 20min och han som visade visste typ inget, jag visste nästan mera. Typiskt Bengt´s, så det gäller att lära sig själv nu.
Pratade med cheferna som har hand om volvo och Ica körningen, är två olika så allting var klart.
Skulle precis åka när de ropade in mig igen och sa att det hade blivit strul, jaha tänkte jag vad blir det nu =/.

Men de sa att de var tvungna att ändra om tiderna så det stämde in bättre med båda bilarna. Finns en till chaufför som kör likadant som mig, först volvo sedan ICA och han började 20.00, men hade tidig lastning på ICA medan jag skulle börja 18.00 och hade sena lastningen vilket skulle betyda att jag skulle få vänta flera timmar i Örebro för att komma till rätt tid på ICA.
Nu ändrade de om så jag börjar 20.00 =) =). Jag är superglad, detta betyder att jag kan ta hand om mina hästar helt själv precis som jag vill ha det och Håkan är glad att slippa ta i dem ;).

Kunde inte bli bättre för denna gång =) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0