Jobbet



Igår var det verkligen en bra start på arbetsveckan kan amn säga =/.
Börjar 20.00, kom till jobbet 5 i och skulle ta nycklarna, då var inte bilen där utan på Volvo verkstaden. Skulle få skjuts dit av nattchefen för att hämta bilen. Nattchefen var upptagen just då så fick vänta till tjugo över. Började redan då bli lite småstressad för jag ska vara uppe i Köping 21.00 och lasta, det tar minst 45min dit upp..

Åkte till volvo, men då var inte ekipaget ihopkopplat så det fick vi göra och krångla lite så jag lämnade Örebro 20.45, snacka om stressad man kände sig. Men gick bra där upp i Köping och lasta ändå, eller de lastar, jag öpddnar och stänger dörrana ;).

Tillbaka i Örebro så bytte jag bil och började åka upp mot Västerås, ringde när jag hade en timme kvar och sa att jag var på väg. Då säger de att jag inte får lossa förren runt 02.30-03.00 tiden =(.
Jag åkte och tankade och sådär, fick sedan redan på portarna jag skulle ha, så backade in och gjorde färdigt.
02.15 kom de och släppte in mig. Då kan jag säga att jag var dyngtrött, hade suttit rakt upp och ner och väntat det gjorde mig astrött...

Visst jag har tydligen lastningstid 03.00, men jag har hittills alltid fått komma in när jag kommit och det har alla andra som kört bilen innan mig också fått gjort. Skumt igår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0