Jönköping



Denna vecka kommer jag köra Jönköping hela veckan, dagar/kvällar. Börjar 14.30 och slutar runt 23.30.
Jag hoppas det kommer bli lika smidigt att köra hela veckan som det var igår, inte direkt jobbigt då ;).
Åkte tom ner, väl där nere så lastade de allt gods åt mig så jag stod bara och tittade på.
Hem till Örebro igen, hjälpte till lite grand att lossa, men det var en hel del folk där som hjälpte till så det gick skitfort att bli av med allt.
Backade in släpet på en annan port och stallde av sedan till jobbet för att parkera lastbilen. Ganska så simpel körning och skönt =).

Men för första gången typ någonsin hade jag världens problem att backa in till port i Örebro igår kväll, tog säkert 5-10min innan jag var inne. Inte van att backa med 3 axlat släp, det märkte jag det och halt som fan några meter innan kaj var det så arslet på släpet gick hela tiden åt andra hållet mot jag styrde tack vare halkan.

Eh jag skyller mest på släpet iaf, det hade för få axlar, jag har ju backat med 4 och 5 axlat nu i många månader och det är ganska stor skillnad på 3, 4 och 5 axlat. Jag trivs bäst med 5 axlat släp och boggie bil =).

Igår fick jag även trevligt sällskap neråt, nämligen syrran Sandra. Var väldigt länge sedan vi sågs så dte var riktigt roligt att bubbla för fulla muggar =). Tusen Tack för sällskapet Sandra och superkul att träffa dig <3.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tusen tack själv, var kul som tusan att träffa dig med! <3

2011-01-12 @ 09:54:42
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0