Jobba



Idag är det röd dag och imorgon klämdag och så på måndag röd dag igen, vilket innebär att det är många som är riktigt långlediga.
Men jag är en av dem som jobbar nästan precis som vanligt. Det är stora nackdelen med att köra ICA, det är stängt 3dgr om året resten körs det som vanligt oavsett dag.
Volvo körningen är däremot stängd idag och på måndag och fredagar kör jag aldrig volvo så det är bara ICA lastning nu som gäller fram tills på tisdag, så helt okej.
Hade för sig vart skönt att vara ledig, men jag är helt okej jobb som jag trivs med så jag klagar inte :)
Blir längre dagar hemma eftersom jag inte börjar runt 22.00-23.00 tiden istället för 20.00 som alla andra dagar.

Ni som är lediga, ha en skön och trevlig ledighet :) !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0