Lite annorlunda



Igår när jag kom upp till ICA så frågade de om jag visste om att det var lite annorlunda?, eh nä sa jag då jag inte hört ett skvatt och så tog jag för givet att de menade att jag skulle få lasta i massor av portar eller få lasta kött, men det var inget utav det utan att jag skulle få ta med mig 13platser matvaror till Hallsbergs spridningspunkt.

Jaha sa jag, tydligen var det tvunget att det skulle lossas innan morgonkvisten då det skulle sorteras tidigt, så det var bara att åka förbi Örebro mot Hallsberg. Skoj att göra något lite annorlunda faktiskt, visste vart det låg men aldrig vart där, men nu har jag den erfarenheten också även om det inte var så direkt avancerat ;).
Trångt att backa in var det så fick öva mina backkunskaper och de satt i, inte för att skryta men jag har inte direkta några problem att backa mitt ekipage såsom trångt såsom stort, känns skönt :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, du är faktiskt en baddare på att backa! :D

2011-06-16 @ 09:47:25
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0