Arbetsvecka



Idag fick jag äntligen reda på hur jag ska jobba framöver. Så länge allting finns kvar kommer jag jobba såhär.
Måndag - fredag 20.00 - 04.45- Fredagar blir kortare.
Har hittills jobbat så, men inte vart riktigt bestämt, men idag pratade jag med chefen och fick det beskräftat att såhär jobbar jag nu =).
Helt okej för min del, passar hand i handsken med alla mina djur, dock blir sömnen rubbad när solen börjar skina in genom fönstret. Jag vill bara gå upp då, men funderar starkt på att köpa mig en sådan där nattmask som det finns.

Men kan inte vara fördelar med allt, jag trivs att jobba sådana där tider och nu när våren börjar närma sig och det blir ljusare och ljusare så är det helt underbart att köra nätter. Älskar sommarnätter bakom ratten, så fint och helt underbart.
Att jobba fredag kväll/natt gör mig ingenting, hellre jobba fredag än söndag. Och som nu går jag av tidig natt till lördag, ledig hela lördag hela söndag och börjar inte förren 20.00 på måndagen. Heeelt okej för min del =)

Och kör samma saker som jag gjort hittills, En bil lastar jag upp i Köping hos Powertrain. Växellådor.
Byter sedan bil och åker upp till Ica västerås och lastar upp den med en jäkla massa mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0