Krossad ruta

I fredags var jag med om något man helst vill undvika att vara med om =/. På vägen hem från Västerås efter jag lastat så åkte jag förbi McDonalds i Arboga och en bit till på E18, strax efter så kommer det en bro och jag skymtade 3 personer som stod där, min första tanke var att de står där för att fjanta sig att man ska tuta.
Men sedan när jag närmade mig så ser jag hur de hoppar upp och kastar något alla 3, en av sakerna träffade min framruta ** Padooom** så var rutan spräckt =(.
Jag vart ganska så rädd av smällen och så såg jag ingenting för vad det nu vad de kastade så var det i alla fall ett vitt pulver som fördelades på hela rutan. Stannade omedelbart och gick ut, pulvret stank starkt parfymerat tvättmedel. Rutan spräcktes inte helt utan en rund cirkel större än en basketboll halvt för synfältet, men tro mig dte räckte !
Pappa låg efter i sin lastbil och såg dem försvinna på platsen direkt när de fattade att de träffat.

JÄVLA IDIOTER !!!! Sådana där människor kan jag strypa lång väg om jag skulle få tag i dem, vad fan man kan bli så jäkla rädd så man kör av vägen, nu var jag uppmärksam att det stod några där, men tänk om jag inte hade sett dem och sedan vart inne i min lilla egna värld, jag hade fan skitit på mig av skräck typ.

Tillkallade polisen till platsen, cheferna blev informerade och så polisanmälde jag händelse. Tror absolut inte de får tag i dem som gjorde detta, men anmälas måste det göras för försäkringarnas skull osv.

Kommer fasiken vara på min vakt varenda gång jag åker förbi någon bro hädanefter..
Stryk och kastrering borde sådana där människor få !!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men fy vad otäckt! :( Förstår att du blev rädd. Skönt att du hll dej på vägen iallafall. <3



En gång när jag var runt tio bast så slängde jag en gods på en bil. Bilisten vände blixtsnabbt om och jag började springa, blev livrädd. Han kom ikapp och gav mej en rejäl utskällning, vill lova att jag aldrig gjorde om det mer!

2011-05-15 @ 22:08:39
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0